skip to main content

Tapahtuma päättyi - Jäikö tämä tapahtuma väliin?

Tutustu näihin käsin valittuihin tuleviin!Aiempien tapahtumien yksityiskohdat löydät selaamalla alaspäin.
Ladataan...
 
 
Nearby events
Ladataan...
 
 
Saman lajityypin nimet
Ladataan...
 
 
Samantyyppiset tapahtumat

Webinar for ledere: Ledelse - back to basic!

tapahtuma päättyi

Webinar for ledere: Ledelse - back to basic!

Alkaen Maksuton

Sijainti

Päivämäärä

13 Maalis 2018 09:00 - 10:00

Kuvaus

På dette Webinar for ledere går vi ”back to basic” og giver dig mulighed for at fokusere på og reflektere over kernen i ledelsesopgaven. Hvordan finder du frem til dine styrker, ”svagheder” og din motivation – og hvordan erkender man disse? Og hvordan finder du som leder frem til dine medarbejderes styrker, ”svagheder” og motivation.

Som leder søger man ofte efter viden, teorier og betragtninger omkring ledelse - og der er sandelig meget at søge i. Men nogle gange forvirrer alle disse input mere, end de skaber klarhed, og de kan ligefrem skabe usikkerhed og ikke mindst mangel på fokus i forhold til DNA’et i ledelsesopgaven.


I en tid hvor kravene til lederen er mange, og hvor der findes et utal af tilgange til begrebet, ledelse kan det være sundt og befriende at søge til essensen i ledelse:
• Kend dig selv!
• Kend dine medarbejdere!
• Deleger, udvikl og følg op! Hvordan får jeg delegeret til den rette? Hvordan får jeg udviklet medarbejderen? Hvordan følger jeg op?
• Sæt eksempel! – Ledelsesparadokser og handlinger


Oplægsholder
Vibeke Fisker er Chefkonsulent hos IBC Innovationsfabrikken, Kolding. Vibeke har en diplom i ledelse og senest en mastergrad i ledelses- og organisationsudvikling fra CBS. Vibeke er specialist i strategi, forandringsledelse, det relationelle område og lederens personlige udvikling. Hun lægger vægt på koblingen mellem teorierne og den praktiske ledelsesgerning.
Vært ved webinaret er Niels Bergmann, udviklingskonsulent og arrangementsansvarlig i Bibliotekarforbundet.

Målgruppe
Webinaret er forbeholdt ledere, altså medlemmer, som har ledelsesansvar.
Webinaret er åbent for alle medlemmer af DM (Dansk Magisterforening), Dansk Psykolog Forening, Den Danske Dyrlægeforening, JA, ATO (Ansatte Tandlægers Organisation), FAOD (Forbundet Arkitekter og Designere), Dansk Journalistforbund og Forbundet Kommunikation og Sprog.
Det er gratis at deltage. (Morgenmødet er kun åbent for medlemmer, som er ledere).

Sådan deltager du
Du kan deltage via din computer eller via en tablet eller smartphone med Adobe Connect app installeret.
Deltager du via PC eller Mac, skal du bare have webadgang via en browser.
Deltager du via tablet eller smartphone, skal du før webinaret have downloadet Adobe Connect Mobile via App Store eller Google Play.
Kort før webinaret starter, sender vi dig på den mailadresse, som du har angivet ved din tilmelding, et link til det digitale møderum.
Du kan komme ind i møderummet ca. 30 minutter før, webinaret starter. Vi anbefaler, du er inde senest 10 minutter før, så du kan nå at sikre dig, at du har god lyd.
Du kan deltage aktivt i webinaret ved at være med på chatten undervejs. Her kan du skrive kommentarer, spørgsmål og videndele med de andre webinardeltagere.
Webinaret, inkl. chatten, bliver optaget, så du og andre medlemmer kan se og høre det efterfølgende.

Hvad er et webinar?
Webinaret er et live oplæg, hvor du møder en underviser/oplægsholder og andre webinar-deltagere på nettet via din computer, tablet eller smartphone. Du hører underviseren og ser slides og evt. video. Undervejs kan du chatte med de andre deltagere og stille spørgsmål til underviseren og dermed deltage aktivt og påvirke, hvad I kommer ind på. Du behøver blot en computer, tablet eller smartphone, et par højtalere eller måske endnu bedre et par høretelefoner og endelig en nogenlunde god internetadgang, så kan du være med.

Webinaret for ledere er arrangeret i et samarbejde mellem Bibliotekarforbundet, Kommunikation og Sprog, Dansk Journalistforbund, Dansk Magisterforening, Dansk Psykolog Forening, Ansatte Tandlægers Organisation, Den Danske Dyrlægeforening, Jordbrugsakademikerne og Forbundet Arkitekter og Designere.

Tapahtumapaikka

Forbundet Arkitekter og Designere, Peter Bangs Vej 30, 2000 Frederiksberg

Usein kysytyt kysymykset

  • En ole saanut lippuani sähköpostitse. Mitä minun pitäisi tehdä?

    Ensimmäisenä tarkasta roskapostisuodattimen asetukset ja saapuneet sähköpostit. Lippusi on lähetetty liitetiedostona ja jotkut sähköpostipalvelut voivat pitää niitä roskapostina. Vaihtoehtoisesti löydät lippusi aina Billetto-tililtäsi, johon pääset käsiksi selaimilla tai Billetto-sovelluksella. Lisätietoa löydät täältä.

  • Haluan peruuttaa lippuni ja saada rahani takaisin. Mitä minun pitäisi tehdä?

    Palautusten käsittely on tapahtuman järjestäjän harkinnassa, sinun on otettava yhteyttä tapahtuman järjestäjään selvittääksesi käytössä olevat vaihtoehdot. Voit ottaa yhteyttä tapahtuman järjestäjään vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin tai käyttämällä järjestäjän profiilissa olevaa "Ota yhteyttä järjestäjään" -lomaketta. Lisätietoa löydät täältä.

  • Olen ilmoittautunut jonotuslistalle, mitä nyt tapahtuu?

    Mikäli lippuja vapautuu lisää, sinulle ilmoitetaan sähköpostitse muiden listalle liittyneiden joukossa. Lipun saa ostettua saapumisjärjestyksessä. Lisätietoa löydät täältä.

  • Mistä löydän linkin verkkotapahtumaan?

    Tarkista tilausvahvistussivusi tai tilausvahvistussähköposti. Yleensä tapahtuman järjestäjä ilmoittaa tiedot tilausvahvistussähköpostissa tai hän saattaa lähettää sinulle erillisen sähköpostin, jossa on linkki verkkotapahtumaansa. Voit myös tarkastaa tapahtumakuvauksen Billetton sivuilta, jossa järjestäjän ilmoittaa miten tapahtumaan voi liittyä. Lisätietoja tästä saat täältä.

  • Mikä on palautussuoja ja miksi tarvitsen sitä?

    Palautussuoja antaa sinulle varmuuden siitä, että jos ennakoimattomat ja väistämättömät tilanteet estävät sinua osallistumasta tapahtumaan, voit hakea hyvitystä. Lisätietoa löydät täältä.