Zum Hauptinhalt springen

Veranstaltung beendet - Haben Sie diese Veranstaltung verpasst?

Sehen Sie sich diese handverlesene Auswahl an!Für Details zu vergangenen Veranstaltungen scrollen Sie einfach nach unten.
Laden...
 
 
Nearby events
Laden...
 
 
Begivenheder af samme kind
Laden...
 
 
Ereignisse desselben Typs

Musikerdag Aarhus 2019

Veranstaltung beendet

Musikerdag Aarhus 2019

Von 50,00 DKK

Ort

Datum

05. Oktober 2019, 12:00 Uhr - 18:00

Beschreibung

Kom til en lækker inspirations- og netværksdag, hvor du kan møde spændende folk fra musikbranchen, bl.a. bookere, producere, sangskrivere, bandcoaches og andre musikere.

// LØRDAG D. 5. OKTOBER KL. 12:00 - 18:00 //
Musikerdag Aarhus 2019 er en dag med inspirerende oplæg og paneldebatter med nogle skarpe folk fra forskellige grene af musikbranchen.

____________________________________________________________
// PROGRAM //
Dagens program ser således ud (tiderne kan ændres, så hold dig hele tiden orienteret her i eventet):
12.00-12.30: DØRENE ÅBNER

12.30-12.40: VELKOMST
Radiovært Carsten Holm byder velkommen til dagens program.

12.40-13.00: KEND DIN MUSIKBY
Jesper Mardahl fra PROMUS giver et indblik i, hvorfor Aarhus er den fede by at være musiker i lige nu. Byen satser på musikken - og det kan du få fuld udbytte af, hvis du kender mulighederne.

13.00-13.30: SANGSKRIVNING
Breakdown af et hit. Oplev sangskriver og producer Jeppe Pilgaard, som står bag Claras hit 'What They Say', der har næsten 6 mio. streams på Spotify, gå bag om sangskrivningen og produktionen.

13:30-13:45: PAUSE og tid til alt det andet

13.45-14.15: HVORDAN FUNDRAISER DU TIL DIN MUSIK?
Agent og manager Magnus Grilstad (Wonderwhy) og Kristina Holgersen (Statens Kunstfonds Legatudvalg for Musik) kigger forbi til en snak om, hvordan man bedst søger diverse puljer til sin musik, set fra hhv. ansøgerens/modtagerens vinkel og fra giverens vinkel.

14:15-14:30: PAUSE og tid til alt det andet

14.30-15.00: PROMOTE DIN MUSIK
Er du i tvivl om, hvordan du gør medier, bookere og publikum interesserede i dine koncerter? Og får fortalt den bedste historie i din pressemeddelelse, så den fanger interessen de rigtige steder.Wiebke Averbeck fra Universal og Sebastian Fibiger fra Tambourhinoceros tager en snak med Carsten Holm.

15.00-16.00: NETVÆRKSTIMEN** (Få svar på dine spørgsmål)
Vi gentager Netværkstimen, hvor publikum, talkdeltagere og organisationer mødes til en masse face-to-face networking over lidt at spise og drikke.

16:00-16:15: PAUSE og tid til alt det andet

16.15-16.45: STREAMING OG PLAYLISTER
Hvordan arbejder du med din digitale udgivelse? Dan Hougesen fra Danmark Music Group giver konkrete råd til at få din musik placeret de rette steder.

17.00-18.00: ARTIST TALK – LYDMOR + MANAGER
Mød Lydmor og hendes manager Stefan Facius og få historien bag en unik karriere og bliv inspireret.


Sideløbende program:
11:30-17:40: Foto-sessions m/ bandfotograf Lasse Lagoni***
12:30-17:30: Feedback-sessions m/ udvalgte branchefolk****

Du kan desuden møde forskellige musikaktører, få lavet musiker-høreværn, teste grej, gå i baren, netværke, høre musik, etc...

**Netværkstimen:
Mød alle tilstedeværende branchefolk og coaches, og få en uformel snak om det du har på sinde: Mød Esben Laursen (økonomi/DMF), Jesper Krüger (UHØRT Festival), Stefan Facius (Heartbeat Management), Jenny Rossander (musiker Lydmor), Wiebke Averbeck (Universal), Sebastian Fibiger (Tambourhinoceros) Ricco A. Jensen (Musikforeningen MONO), Lars Knudsen (DMF Aarhus), Kristina Holgersen (Kunstfondens Legatudvalg for Musik), Jesper Mardahl (Promus/Music City Aarhus), Carsten Holm (P6 Beat/Aarhus Echo), Mikael Højris (kontrakter og aftaler/DMF), Jeppe Pilgaard (Producer/sangskriver), Magnus Grilstad (WonderWhy), Dan Hougesen (Danmark Music Group).

// BOOK EN FOTO-SESSION m/ bandfotograf Lasse Lagoni*** //
-> NB! IKKE FLERE PLADSER!!
Book din helt egen fotosession med den erfarne fotograf Lasse Lagoni. Få pressefotos i bedste kvalitet. Du får 30 min. ved at klikke på linket (pris: 300,- kr. (skal betales UDOVER entréprisen)).

// BOOK EN FEEDBACK-SESSION**** //
-> NB! IKKE FLERE PLADSER!!
Vi tilbyder i år mulighed for at booke individuelle feedback sessions om specifikke emner, så du kan komme på rette vej med dit og bandets musikprojekt. Hver session er 30 min., og du kan få råd og vejledning eller feedback inden for følgende områder:• Få feedback på selve musikken• PR og kommunikationsstrategi• Bandøkonomi• Udgivelse, sync og alt deromkring.Book tid via link: https://podio.com/webforms/233...

BILLETTER //

FORSALG: Entré : 50,- kr. (Billetten inkluderer en pølse m/brød, samt én øl/sodavand).Køb billet: https://billetto.dk/e/musikerd...

I DØREN: Entré kr. 60,- kr. (Billetten inkluderer en pølse m/brød, samt én øl/sodavand).

____________________________________________________________


MUSIKERDAG Aarhus 2019 er arrangeret af DMF Aarhus Afdelingen, Musikerorganisationen ORA og Øvelokaler i Århus - MONO. Alle arbejder for og med musikere.
Arrangementet er desuden støttet af Aarhus Kommunes Musikpulje og Dansk Musiker Forbunds kursusafdeling / Artlab

Se mere om programmet på www.mono.dk, www.dmf-aarhus.dk eller www.ora.dk

Veranstalter

Eventsort

MONO Tomsagervej 25, 8230 Aabyhøj

FAQ

  • Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?

    Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?

    Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?

    Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.

  • Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?

    Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.

  • Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?

    Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.