skip to main content

Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event?

Sjekk ut disse håndplukkede kommende!For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.
Laster ...
 
 
Nearby events
Laster ...
 
 
Begivenheder af samme type
Laster ...
 
 
Begivenheter av samme type

Musikerdag Aarhus 2019

arrangementet ble avsluttet

Musikerdag Aarhus 2019

Fra 50,00 DKK

Sted

Dato

5. Oktober 2019, 12:00 - 18:00

Beskrivelse

Kom til en lækker inspirations- og netværksdag, hvor du kan møde spændende folk fra musikbranchen, bl.a. bookere, producere, sangskrivere, bandcoaches og andre musikere.

// LØRDAG D. 5. OKTOBER KL. 12:00 - 18:00 //
Musikerdag Aarhus 2019 er en dag med inspirerende oplæg og paneldebatter med nogle skarpe folk fra forskellige grene af musikbranchen.

____________________________________________________________
// PROGRAM //
Dagens program ser således ud (tiderne kan ændres, så hold dig hele tiden orienteret her i eventet):
12.00-12.30: DØRENE ÅBNER

12.30-12.40: VELKOMST
Radiovært Carsten Holm byder velkommen til dagens program.

12.40-13.00: KEND DIN MUSIKBY
Jesper Mardahl fra PROMUS giver et indblik i, hvorfor Aarhus er den fede by at være musiker i lige nu. Byen satser på musikken - og det kan du få fuld udbytte af, hvis du kender mulighederne.

13.00-13.30: SANGSKRIVNING
Breakdown af et hit. Oplev sangskriver og producer Jeppe Pilgaard, som står bag Claras hit 'What They Say', der har næsten 6 mio. streams på Spotify, gå bag om sangskrivningen og produktionen.

13:30-13:45: PAUSE og tid til alt det andet

13.45-14.15: HVORDAN FUNDRAISER DU TIL DIN MUSIK?
Agent og manager Magnus Grilstad (Wonderwhy) og Kristina Holgersen (Statens Kunstfonds Legatudvalg for Musik) kigger forbi til en snak om, hvordan man bedst søger diverse puljer til sin musik, set fra hhv. ansøgerens/modtagerens vinkel og fra giverens vinkel.

14:15-14:30: PAUSE og tid til alt det andet

14.30-15.00: PROMOTE DIN MUSIK
Er du i tvivl om, hvordan du gør medier, bookere og publikum interesserede i dine koncerter? Og får fortalt den bedste historie i din pressemeddelelse, så den fanger interessen de rigtige steder.Wiebke Averbeck fra Universal og Sebastian Fibiger fra Tambourhinoceros tager en snak med Carsten Holm.

15.00-16.00: NETVÆRKSTIMEN** (Få svar på dine spørgsmål)
Vi gentager Netværkstimen, hvor publikum, talkdeltagere og organisationer mødes til en masse face-to-face networking over lidt at spise og drikke.

16:00-16:15: PAUSE og tid til alt det andet

16.15-16.45: STREAMING OG PLAYLISTER
Hvordan arbejder du med din digitale udgivelse? Dan Hougesen fra Danmark Music Group giver konkrete råd til at få din musik placeret de rette steder.

17.00-18.00: ARTIST TALK – LYDMOR + MANAGER
Mød Lydmor og hendes manager Stefan Facius og få historien bag en unik karriere og bliv inspireret.


Sideløbende program:
11:30-17:40: Foto-sessions m/ bandfotograf Lasse Lagoni***
12:30-17:30: Feedback-sessions m/ udvalgte branchefolk****

Du kan desuden møde forskellige musikaktører, få lavet musiker-høreværn, teste grej, gå i baren, netværke, høre musik, etc...

**Netværkstimen:
Mød alle tilstedeværende branchefolk og coaches, og få en uformel snak om det du har på sinde: Mød Esben Laursen (økonomi/DMF), Jesper Krüger (UHØRT Festival), Stefan Facius (Heartbeat Management), Jenny Rossander (musiker Lydmor), Wiebke Averbeck (Universal), Sebastian Fibiger (Tambourhinoceros) Ricco A. Jensen (Musikforeningen MONO), Lars Knudsen (DMF Aarhus), Kristina Holgersen (Kunstfondens Legatudvalg for Musik), Jesper Mardahl (Promus/Music City Aarhus), Carsten Holm (P6 Beat/Aarhus Echo), Mikael Højris (kontrakter og aftaler/DMF), Jeppe Pilgaard (Producer/sangskriver), Magnus Grilstad (WonderWhy), Dan Hougesen (Danmark Music Group).

// BOOK EN FOTO-SESSION m/ bandfotograf Lasse Lagoni*** //
-> NB! IKKE FLERE PLADSER!!
Book din helt egen fotosession med den erfarne fotograf Lasse Lagoni. Få pressefotos i bedste kvalitet. Du får 30 min. ved at klikke på linket (pris: 300,- kr. (skal betales UDOVER entréprisen)).

// BOOK EN FEEDBACK-SESSION**** //
-> NB! IKKE FLERE PLADSER!!
Vi tilbyder i år mulighed for at booke individuelle feedback sessions om specifikke emner, så du kan komme på rette vej med dit og bandets musikprojekt. Hver session er 30 min., og du kan få råd og vejledning eller feedback inden for følgende områder:• Få feedback på selve musikken• PR og kommunikationsstrategi• Bandøkonomi• Udgivelse, sync og alt deromkring.Book tid via link: https://podio.com/webforms/233...

BILLETTER //

FORSALG: Entré : 50,- kr. (Billetten inkluderer en pølse m/brød, samt én øl/sodavand).Køb billet: https://billetto.dk/e/musikerd...

I DØREN: Entré kr. 60,- kr. (Billetten inkluderer en pølse m/brød, samt én øl/sodavand).

____________________________________________________________


MUSIKERDAG Aarhus 2019 er arrangeret af DMF Aarhus Afdelingen, Musikerorganisationen ORA og Øvelokaler i Århus - MONO. Alle arbejder for og med musikere.
Arrangementet er desuden støttet af Aarhus Kommunes Musikpulje og Dansk Musiker Forbunds kursusafdeling / Artlab

Se mere om programmet på www.mono.dk, www.dmf-aarhus.dk eller www.ora.dk

Lokale

MONO Tomsagervej 25, 8230 Aabyhøj

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.